رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان

به گزارش مجله پیامکی، به گزارش خبرنگاران، سید نواب حسینی منش با اشاره به مراجعه یک میلیون و 70 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی در سال گذشته، اظهار کرد: میزان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی در 5 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.

رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان

وی علت افزایش مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی را بالا رفتن سن خودرو ها و خاتمه معافیت از اخذ معاینه فنی، طرح ترافیک جدید و لحاظ تخفیف برای اخذ معاینه فنی برتر و همچنین هشدارهای اعلام گردیده به دنبال اجرای طرح کاهش، عنوان نمود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران توضیح داد: بیشترین دلیل مردودی در تهران با 45 درصد مربوط به آلایندگی و پس از آن به ترتیب مشکل ترمز، کمک فنر و عیوب ظاهری بوده است. ضمن اینکه اکثر خودروها تک نقص نیستند و چند نقص را به صورت همزمان دارند.

وی درمورد معاینه فنی برتر نیز گفت: 130 هزار خودرو موفق به اخذ معاینه فنی برتر گردیده اند که بخشی از این تعداد را خودروهای معاف از معاینه زیر 4 سال تشکیل می دهند که با انگیزه تخفیف طرح ترافیک مراجعه کردند.

به گفته حسینی منش، 75 درصد خودروهای مراجعه کننده برای دریافت معاینه فنی مردود می شوند که پس از اصلاح معایب، این رقم به 50 درصد کاهش می یابد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: smslovely.ir شناسه مطلب: 6

به "رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه اول نیسان در آلایندگی و پراید در انحراف فرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید